Příběhy z cest bludištěm online marketingu

Zákaznické trendy pro 2025

Jaké jsou trendy v očekávání zákazníků od zkušenosti s firmami? Qualtrics vyzpovídali letos 23 730 zákazníků napříč 23 zeměmi aby zjistili, kam se ubírají nároky lidí „tam venku“. 1. Důvěra = priorita #1 Pro 61% zákazníků je to to nejzásadnější. Důvěra v informace,…

Pokračovat ve čtení

Zákaznická zkušenost v Trenyrkarna.cz

„Zlý ošklivý marketplaces nám berou zákazníky! S tím se nedá bojovat!“ Hele, já souhlasím. Marketplacy jsou zlý. Ty z totalitních zemí nehrajou fér. Je těžký s nima bojovat. Ale krucinál, nemusíme se ale střílet do vlastních nohou, ne? Chtěl jsem si koupit trenky.…

Pokračovat ve čtení

Mystery shopping: průvodce krok za krokem

Jak zjistit, jakou zkušenost mají zákazníci s nákupem ve vaší kategorii? Obujte se do jejich bot a vyzkoušejte si cestu za vyřešením jejich potřeb, v jejich kůži a jejich očima. Zní vám to samozřejmě? Blahopřeju, patříte mezi osvícené. 9/10 projektů, kam vstoupím, mystery shopping…

Pokračovat ve čtení

Rozhovor o CX pro podcast Socials

Průměrné hodnocení českých e-shopů zákazníky je 96,2%! Podle jedné z posledních tiskovek Heuréky. To je skvělý číslo, jsme jen maličkatý krůček od naprostý dokonalosti, od 100% 🥳 Kazí mi tu radost jen pár vlezlých otázek: ➡ proč e-ecommerce 9 kvartálů v řadě…

Pokračovat ve čtení

Zákazník na prvním místě! Opravdu?

Zákazník by měl být vždy na prvním místě! Náš zákazník, náš pán! Měli byste jím být posedlí! To alespoň kážou různé věhlasné marketingové i CX zdroje. Občas to vidím ve strategiích nebo konzultačních doporučeních některých kolegů. Ale popravdě, moc v to nevěřím.…

Pokračovat ve čtení

Kauza Biooo aneb nedělejte mrtvého brouka

Do problémů se může dostat kdokoliv, raz dva. Sám jsem zažil, kdy zevnitř skvělý projekt skoro položily problémy s dodavatelem klíčového systému kombinované s výpadkem lidí. Stovky naštvaných zákazníků na zákaznické, online hodnocení na sešupu, všichni v nervech. Stát se může spousta věcí,…

Pokračovat ve čtení

CXAD framework – Důvěra

Letos jsem úspěšně dokončil univerzitně akreditovanou certifikaci CXAD. Jak jsem slíbil na sítích, v pár článcích vám přiblížím to nejzásadnější z celého kurzu. CX framework a 6 emočních driverů Středobodem certifikace, všech assignmentů a způsobu přemýšlení o CX je.. zákazník a jeho zkušenost! Jak se cítí…

Pokračovat ve čtení

10 zkušeností z náboru 200+ lidí

Najal jsem přes 200 lidí. Slušná řádka na to, že nejsem ejč-ár. Od myšlenky přes definici pozice přes pohovory a výběr až po zaběhnutí v projektu. Často s odpovědností za jejich práci. Zaměstnance, freelancery, agentury. Markeťáky, kreativce, telefonisty, manažery, analytiky, programátory, konzultanty a bůh…

Pokračovat ve čtení

Marketing & CX v roce 2024

Marketing & CX v roce 2024+. Optikou českých SMB. Bude bolavý. S plným vědomím, že predikce stejně jako hod mincí vychází expertům tak půl na půl, stejně si neodpustím zahrát na šamana a troufnu pár pustit do éteru. 1. AI, au! AI…

Pokračovat ve čtení