Lukáš Pítra

Lukáš Pítra.

Jsem e-commerce konzultant se zaměřením na SEO & PPC. Stavím mosty mezi lidmi, weby a vyhledávači. Svoji práci miluju, už 11 let.

Twitter

Nejnovější tweety:

2.5.2012 Optimalizace nákupního procesu je dlouhodobý a nesnadný proces. V dnešním článku představím základní způsoby přemýšlení nad nákupním košíkem a tipy pro jeho zjednodušení a zlepšení. Košíkové bariéry dokončení nákupu V článku o opuštění nákupních košíků jsem zmínil hlavní důvody,

Pokračovat ve čtení »

V poslední době vedu s přáteli četné diskuze o tom, jestli je lepší klient neznalý a čistý jako „dětská prdelka“ nebo klient zhrzený marketingovými taky-táborníky a jejich sliby. Prvnímu ještě obvykle nikdo nestihl internetové podnikání dostat na pokraj bankrotu, ale

Pokračovat ve čtení »

Zajímavou a potěšující zprávu vydal o víkendu Google směrem k SEO mágům – zprávu o dalším update vyhledávání na Google směrem k kvalitnějším výsledkům. Chystaný update byl mít zasáhnout cca 3% výsledků vyhledávání, z praxe už ale lze tušit, že

Pokračovat ve čtení »

24.4.2012 Pokud používáte Google Analytics nebo jiný běžně rozšířený nástroj na sledování návštěvnost, jistě znáte ukazatel Bounce rate (česky Míra opuštění) – procento lidí, kteří si na vašem webu prohlédnou pouze jednu (vstupní) stránku. Milý čtenáři, moje dřívější doměnky a

Pokračovat ve čtení »

22.4.2012 Bez dopravy zdarma to dneska dělat nejde, slýchám stále častěji ze strany klientů i některých kolegů z oboru. Je to ale skutečně pravda? Má doprava zdarma skutečně smysl? Jak si můžete pohrát s dopravou a nezbláznit se z mizejících

Pokračovat ve čtení »