Lukáš Pítra

Lukáš Pítra.

Už 12 let pomáhám online projektům k vyšší efektivitě a ziskovosti. Svoji práci miluju :-)

Twitter

Nejnovější tweety:

Analýza je definována jako „metoda zkoumání složitějších skutečností rozkladem na jednodušší„, zpravidla pečlivým pitváním řešeného problému z různých úhlů pohledu. Tak nějak lidsky zkrátka pod analýzou chápeme práci náročnou na mozek a vyžadující trochu snahy. Analýza klíčových slov v českém

Pokračovat ve čtení »

Stalo se vám někdy, že jste namísto práce překlikávali mezi sociálními sítěmi a otevřenými dokumenty? Znáte ten pocit, kdy si nadšeně vypíšete To-do list s takovým tím „udělám spousty práce, dobře já!“ a pak před sebou úkoly jen valíte jak

Pokračovat ve čtení »

Customer experience patří k mým oblíbenějším buzzwordům, protože upozorňuje na palčivý problém pěkné řádky českých firem – přístup „zákazníku, zaplať a radši drž hubu a krok“. Skvělá zákaznická zkušenost s nějakou službou (firmou, značkou) se přitom stále častěji dotýká nejen

Pokračovat ve čtení »

Dnes jsem náhodou narazil na článek Pavla Šímy o tom, že dělat e-shop v malém vlastně vůbec nemá smysl. Extrémní dávka pesimismu, co by se dal v článku krájet, mne na jedné straně uzemnila a na druhé motivovala k maličko

Pokračovat ve čtení »

O tom, jak dělat dobře SEO se píše už docela dlouho a často. Jak SEO změřit, o tom už se píše o dost méně. Na vině je nejspíš absence nějaké jednoduché metriky – čísla, do kterého by šlo SEO nacpat

Pokračovat ve čtení »