Ačkoliv je mou primární specializací neplacené vyhledávání, v poslední době se stále více věnuji také PPC reklamě. Zkušenost mne totiž naučila, že pro většinu projektů se nehodí ani organické vyhledávání, ani placené reklamy vždy a všude a v plném rozsahu. Ideální je kombinovat obojí podle aktuální situace a potřeb webu. PPCčka se tak nevyhnutelně staly mou druhou specializací a úžasným koníčkem.
Aktuálně řeším PPC reklamu zpravidla klientům, kterým pomáhám zároveň ve SEO a řešíme společně komplexně celý marketing ve vyhledávání, nebráním se ale ani zajímavým čistokrevným PPC zakázkám. Nejvíce zkušeností mám s e-commerce projekty, nezabývám se inzercí na sociálních sítí ani videoreklamou.
Čemu se v PPC věnuji především
Dlouhodobá spolupráce v PPC by měla sedět na míru vašemu projektu. Můžeme se dohodnout na hodinovém stylu práce, nárazových konzultacích, výkonovém modelu spolupráce, nebo zaškolení vašeho týmu.
Základní cena hodiny mé práce je 2.200 Kč + DPH