Audit zákaznické zkušenosti

Zjistíte co konkrétně byste měli změnit, aby zákazníci byli méně frustrovaní, přinášeli vám více objednávek a lépe o vás mluvili veřejně i v soukromí. Dozvíte se jak můžete ve firmě díky lepší zákaznické zkušenosti ušetřit náklady, čas a stres.

Úvodním CX auditem odhaluju hlavní problémy a příležitosti na zákaznických cestách, hledám PROČ tam jsou a JAK je vyřešit. Získáte konkrétní a odůvodněný plán změn, které dokážete zapracovat a které se promítnou do čísel.

 

Audit vám posvítí na:

  • 1 Marketingovou propozici
  • 2 Použitelnost a ergonomii webu
  • 3 Konverzní průchodnost webu
  • 4 Transakční komunikaci
  • 5 Doručení produktu / služby
  • 6 Poprodejní komunikaci
  • 7 Dostupnost a efektivitu zákaznické péče
  • 8 Měření zákaznické zpětné vazby a spokojenosti
  • 9 Loajalitu zákazníků
  • 10 Prioritizaci příležitostí k řešení
  • 11 Konkrétní doporučení ke změnám
  • 12 Řešení jak dopad změn na byznys vyhodnotit

Je důležité mít spokojené zákazníky?

Velmi. To jak se lidé cítí v každém kroku od první interakce s reklamou až po používání produktu/služby a jaký dojem si odnáší z celé transakce zásadně ovlivňuje to, zda u vás v budoucnu utratí další peníze a to jak o vás budou mluvit před dalšími potenciálními zákazníky – ať už v úzkém kruhu rodiny a přátel nebo veřejně na internetu.

Studie prestižní Temkin Group z roku 2016 na vzorku 104 572 zákazníků napříč 20 odvětvími dokázala silnou vazbu mezi zákaznickou zkušeností a (po)nákupním chováním

I relativně malé zlepšení v tom jak zákazníci vnímají zkušenosti s vámi (jakkoliv krátkodobá a nezásadní může v celém jejich životě být) má zásadní vliv na vaše budoucí prodeje.

Průběh a cena CX auditu

Na úvodní schůzce či callu si ujasníme očekávání a vaši nezbytnou součinnost. Zeptám se vás o kterých problémech už dnes víte abych se na ně mohl zaměřit. Projekt následně rozsekám v projektovém nástroji na kterém se domluvíme do dílčích kroků a pustím se do práce.

Obvykle mi práce zabere cca 2 týdny hrubého času, na konci se osobně nebo virtuálně potkáme a výstupy projdeme.

Cena je standardně 49 000Kč + DPH, po vzájemné domluvě o povaze a komplexitě byznysu můžeme parametry a rozsah auditu částečně upravit tak, aby vám sedl jako hrnec na .. byznys a byl co nejužitečnější.