Lukáš Pítra

Lukáš Pítra.

12 let miluju a žiju svět e-commerce. Pomáhám výkonnostním webovým projektům k  efektivitě, zisku a udržitelnému růstu.

Twitter

Nejnovější tweety:

29.11.2012 napsal Lukáš Pítra Včera se mi po delší době zadařilo dorazit na diskuzní Poslední středu organizovanou agenturou H1.cz. Zaznělo poměrně dost zajímavých myšlenek a dotazů, ve stručnosti se proto chci podělit o to hlavní, co jsem si odnesl. Orientace na

Pokračovat ve čtení »

28.11.2012 napsal Lukáš Pítra Od včerejší noci se mi v mailboxu hromadí nadšené zprávy klientů o tom, jak jim Den dopravy zdarma krásně zahýbal s prodeji. Na jednu stranu chápu e-shopy, proč se snaží zákazníkům jít na ruku (vizte třeba

Pokračovat ve čtení »

16.11.2012 napsal Lukáš Pítra Analýza, to už je dnes pomalu sprosté slovo. Obzvlášť, pokud je to marketingová analýza. Mou práci čas od času poptávají lidé, pro které je návrh analýzy čehokoliv zřejmě jasným signálem, že je chci „pořádně podojit“. Občas

Pokračovat ve čtení »

22.10.2012 napsal Lukáš Pítra Během posledních let se stále častěji setkávám s klienty, kteří se nekonečně utápí ve výkonovém marketingu. Střídají agentury, střídají konzultanty, pročítají stále nové analýzy ale jejich SEO, PPC kampaně, emailing a podobné marketingové kanály prostě nepřinášejí kýžený

Pokračovat ve čtení »

5.10.2012 napsal Lukáš Pítra Twitterem proběhla vlna rozhořčení nad drzostí a zbytečností různých SEOmatů, v čele se SEO analyzátorem od nechvalně proslulého SEO experta. Kolegové z oboru (Martin Matějka, Martin Kolčaba a řada dalších) trefně poukázali na to, proč je vám

Pokračovat ve čtení »