Lukáš Pítra

Lukáš Pítra.

Už 12 let miluju a žiju svět digitálního marketingu. Pomáhám výkonnostním webovým projektům k  efektivitě, zisku a udržitelnému růstu

Twitter

Nejnovější tweety:

22.4.2012 Bez dopravy zdarma to dneska dělat nejde, slýchám stále častěji ze strany klientů i některých kolegů z oboru. Je to ale skutečně pravda? Má doprava zdarma skutečně smysl? Jak si můžete pohrát s dopravou a nezbláznit se z mizejících

Pokračovat ve čtení »

20.4.2012 Možná už jste slyšeli, že obsah už dnes nestačí jen „udělat“, ale je potřeba se o něj starat, rozvíjet ho a obnovovat. Od konce loňského roku probíhají živé diskuze o tom, co vlastně je aktuální obsah a jak ho

Pokračovat ve čtení »

18.4.2012 Kolik informačních zdrojů je potřeba sledovat aby byl člověk opravdu v obraze? Nicholass Taleb ve svém bestselleru Fooled by randomness radí byznysmenům nezbláznit se ze záplavy informací. Říká, že svět je plný ruchů a ty důležité informace si vás

Pokračovat ve čtení »

17.4.2012 Google oznámil, že produktové rich snippety jsou teď k použití na globální úrovni – tedy i u nás. Využití rich snippetů obecně významně zvyšuje šance, že si uživatelé vyberou pro kliknutí váš odkaz. Zejména tehdy, pokud konkurence zaspala a

Pokračovat ve čtení »

16.4.2012 Magické tlačítko „objednat“ nedá spát mnohým manažerům a majitelům e-shopů. Raději objednat nebo „do košíku“? Oranžové nebo červené? Větší ještě o 10 pixelů nebo raději o 20? Také vás nějaký zkušený odborník přesvědčuje o tom, že hlavní je „nahnat

Pokračovat ve čtení »