Lukáš Pítra

Lukáš Pítra.

12 let miluju a žiju svět e-commerce. Pomáhám výkonnostním webovým projektům k  efektivitě, zisku a udržitelnému růstu.

Twitter

Nejnovější tweety:

V poslední době vedu s přáteli četné diskuze o tom, jestli je lepší klient neznalý a čistý jako „dětská prdelka“ nebo klient zhrzený marketingovými taky-táborníky a jejich sliby. Prvnímu ještě obvykle nikdo nestihl internetové podnikání dostat na pokraj bankrotu, ale

Pokračovat ve čtení »

Zajímavou a potěšující zprávu vydal o víkendu Google směrem k SEO mágům – zprávu o dalším update vyhledávání na Google směrem k kvalitnějším výsledkům. Chystaný update byl mít zasáhnout cca 3% výsledků vyhledávání, z praxe už ale lze tušit, že

Pokračovat ve čtení »

24.4.2012 Pokud používáte Google Analytics nebo jiný běžně rozšířený nástroj na sledování návštěvnost, jistě znáte ukazatel Bounce rate (česky Míra opuštění) – procento lidí, kteří si na vašem webu prohlédnou pouze jednu (vstupní) stránku. Milý čtenáři, moje dřívější doměnky a

Pokračovat ve čtení »

22.4.2012 Bez dopravy zdarma to dneska dělat nejde, slýchám stále častěji ze strany klientů i některých kolegů z oboru. Je to ale skutečně pravda? Má doprava zdarma skutečně smysl? Jak si můžete pohrát s dopravou a nezbláznit se z mizejících

Pokračovat ve čtení »

20.4.2012 Možná už jste slyšeli, že obsah už dnes nestačí jen „udělat“, ale je potřeba se o něj starat, rozvíjet ho a obnovovat. Od konce loňského roku probíhají živé diskuze o tom, co vlastně je aktuální obsah a jak ho

Pokračovat ve čtení »