Příběhy z cest bludištěm online marketingu

Mobilní použitelnost v GWT

Google dnes představil novou fíčuju v Google Webmaster Tools – základní upozornění na chyby v mobilní použitelnosti webu. Potvrzuje tím opět, že web přívětivý pro mobilní zařízení je pro něj zásadní téma s rostoucím významem.   Co novinka umožňuje? V tuto chvíli vás…

Pokračovat ve čtení

Výstupy hutné, či štíhlé?

Číst výstupy některých kolegů a firem z oboru mi působí fyzickou bolest. Ne, že by snad byly odborně tak hrozné (ačkoliv, to leckdy taky … ) ale hlavně pro svůj rozsah a % balastu. Výstupy po česku Poměrně často přebírám práci „po někom“…

Pokračovat ve čtení

Změřte social metriky snadno a rychle

Potřebujete zjistit, které stránky nějakého webu se jak sdílejí? Možná pro vlastní obsahový audit, možná pro rešerše konkurentů, možná pro inspiraci při hledání sexy témat? Hledáte alternativu za haprující camcimcumcem API? Pojďme se mrknout, jak na to – rychle a bezbolestně :-)…

Pokračovat ve čtení

Ošklivá hlava dvojího SEO

SEO pro Google a SEO pro Seznam – je to realita, nesmysl, blízká budoucnost? Co jsem se začal o SEO zajímat, vždy jsem říkal, že nic jako dvojí optimalizace v čechách neexistuje. Že je jen jedna smysluplná cesta, jak postavit ten pomyslný most…

Pokračovat ve čtení

Sociální signály v SEO

Sociální sítě berou vyhledávačům práci. No, možná ještě ne, ale určitě si na to brousí zuby. Doporučení přátel či jinak blízkých lidí má velký vliv na to, jaké informace beru za berné, které zboží kde nakoupím či jakou budu mít zrovna…

Pokračovat ve čtení

Propagace obsahu (content promotion)

Tvorbou obsahu content marketing nekončí!

Asi jste nepřeslechli, že obsah je pro dnešní web ohromně důležitá věc. Vlna velkoprodukce obsahu s vidinou lepšího SEO, silnějšího brandu či více konverzí už plné síle dokvačila i k nám. A tak všichni blogují, píšou, fotí, točí videa a mrskají statusy jak Baťa cvičky.…

Pokračovat ve čtení

Budeme se učit SEO pro Bing?

Už dlouho u nás v ČR řešíme poměrně nezvyklou „schízu“ – dva vyhledávače, dva přístupy k fulltextu, dva (navzdory všem sluníčkovým teoriím) poměrně odlišné přístupy k SEO v praxi. Není úplně snadné, zejména pro majitele webů, se v takovém prostředí naučit stabilně fungovat. Tím spíš, pokud…

Pokračovat ve čtení

Linkbuilding bez odkazů?

[itemprop description p]SEO + Public relations = VSL. Tu myšlenku jsem slyšel poprvé tuším od Honzy Tichého někdy 6 let zpátky. Od té doby bažím po důkazech, že dobrým off-page signálem nejsou jen klikací hypertextové odkazy, ale i zmínky a (ko)citace.[/itemprop] Doposud…

Pokračovat ve čtení

Na cestě za konverzí s @parezem

O přivádění trafficu na web u nás zasvěceně školí a přednáší kde kdo. O proměně návštěvníka v zákazníka se ale mluví zatím málo. Logicky jsem si tak nové školení optimalizace konverzního poměru od Michala Pařízka pod hlavičkou Medio Interactive nemohl nechat ujít. Rozhodně jsem…

Pokračovat ve čtení