Lukáš Pítra

Lukáš Pítra.

Už 12 let miluju a žiju svět digitálního marketingu. Pomáhám výkonnostním webovým projektům k  efektivitě, zisku a udržitelnému růstu

Twitter

Nejnovější tweety:

V Seznamu se toho poslední dobou podle všeho děje hodně. Nabírají nové vývojáře pro fulltext, zrychlují frekvenci novinek a i to „Juhů!“ slýcháme častěji, než dřív. Takže jsem moc vděčný, že si na mne matador fulltextového týmu Dušan Janovský našel

Pokračovat ve čtení »

Ten humbuk kolem chystaného „Google mobile algo“ vám asi neunikl. A pokud ano, je nejvyšší čas začít jednat. Něco se totiž chystá. Něco velkého, co výsledky vyhledávání na Google asi solidně zahýbe. Dotkne se to totiž více jak 40% výsledků

Pokračovat ve čtení »

Působíte v silně konkurenčním segmentu? Nákupu odkazů v nějaké podobě se pravděpodobně nevyhnete. Jak ale kupovaný odkaz ocenit? Jak v ceně vybalancovat očekávaný efekt, poskytnuté plnění a riziko, které nutně z jakéhokoliv „umělého“ odkazu vyplývá? Jak to zvládnout efektivně, abych s

Pokračovat ve čtení »

Seznam dnes pustil vlastní webový prohlížeč s prozaickým názvem Seznam.cz. Pravděpodobně se tak snaží reagovat na svůj stále klesající tržní podíl (nejen) na poli vyhledávání. Tipnul bych si, že odklon IT komunity od instalace „Seznamu jako defaultního rovnítka pro internet“ +

Pokračovat ve čtení »

Ahrefs má nově toolbar (rozšíření do prohlížeče), který přes jeho drobné mouchy vřele doporučuji (zejména máte-li placený účet na Ahrefs). Zatím jsem ho dohledal jen ve verzi pro Chrome, další prohlížeče snad přibudou. Co to umí? Zobrazit základní informace o

Pokračovat ve čtení »