Lukáš Pítra Lukáš Pítra.

12 let miluju a žiju svět e-commerce. Pomáhám výkonnostním webovým projektům k  efektivitě, zisku a udržitelnému růstu.

Twitter

Nejnovější tweety:

Působíte v silně konkurenčním segmentu? Nákupu odkazů v nějaké podobě se pravděpodobně nevyhnete. Jak ale kupovaný odkaz ocenit? Jak v ceně vybalancovat očekávaný efekt, poskytnuté plnění a riziko, které nutně z jakéhokoliv „umělého“ odkazu vyplývá? Jak to zvládnout efektivně, abych s

Pokračovat ve čtení »

Seznam dnes pustil vlastní webový prohlížeč s prozaickým názvem Seznam.cz. Pravděpodobně se tak snaží reagovat na svůj stále klesající tržní podíl (nejen) na poli vyhledávání. Tipnul bych si, že odklon IT komunity od instalace „Seznamu jako defaultního rovnítka pro internet“ +

Pokračovat ve čtení »

Ahrefs má nově toolbar (rozšíření do prohlížeče), který přes jeho drobné mouchy vřele doporučuji (zejména máte-li placený účet na Ahrefs). Zatím jsem ho dohledal jen ve verzi pro Chrome, další prohlížeče snad přibudou. Co to umí? Zobrazit základní informace o

Pokračovat ve čtení »

Google dnes představil novou fíčuju v Google Webmaster Tools – základní upozornění na chyby v mobilní použitelnosti webu. Potvrzuje tím opět, že web přívětivý pro mobilní zařízení je pro něj zásadní téma s rostoucím významem.   Co novinka umožňuje? V

Pokračovat ve čtení »

Číst výstupy některých kolegů a firem z oboru mi působí fyzickou bolest. Ne, že by snad byly odborně tak hrozné (ačkoliv, to leckdy taky … ) ale hlavně pro svůj rozsah a % balastu. Výstupy po česku Poměrně často přebírám

Pokračovat ve čtení »