Sociální sítě berou vyhledávačům práci. No, možná ještě ne, ale určitě si na to brousí zuby. Doporučení přátel či jinak blízkých lidí má velký vliv na to, jaké informace beru za berné, které zboží kde nakoupím či jakou budu mít zrovna
Asi jste nepřeslechli, že obsah je pro dnešní web ohromně důležitá věc. Vlna velkoprodukce obsahu s vidinou lepšího SEO, silnějšího brandu či více konverzí už plné síle dokvačila i k nám. A tak všichni blogují, píšou, fotí, točí videa a mrskají
Už dlouho u nás v ČR řešíme poměrně nezvyklou „schízu“ – dva vyhledávače, dva přístupy k fulltextu, dva (navzdory všem sluníčkovým teoriím) poměrně odlišné přístupy k SEO v praxi. Není úplně snadné, zejména pro majitele webů, se v takovém prostředí
Doposud jsme dokázali selským rozumem dovodit, že různé PR techniky pomáhají SEO tak nějak oklikou nebo posilují relevanci a sílu odkazů vzniklých “ po cestě“. Množí se ale důvody věřit, že ne-odkazové reference fungují jako přímý odkaz. Tedy alespoň u
O přivádění trafficu na web u nás zasvěceně školí a přednáší kde kdo. O proměně návštěvníka v zákazníka se ale mluví zatím málo. Logicky jsem si tak nové školení optimalizace konverzního poměru od Michala Pařízka pod hlavičkou Medio Interactive nemohl