Příběhy z cest bludištěm online marketingu

Jaký byl první rok na volné noze?

28.3.2013 napsal Lukáš Pítra Je to přesně rok, co jsem se rozhodl udělat tlustou čárou za životem agenturního kolečka a skočit oběma nohama do velkého neznáma – freelancingu. Když se ohlédnu zpět, bylo nejbláznivější, nejtěžší a asi i nejlepší rozhodnutí, jaké jsem v životě udělal.…

Pokračovat ve čtení

Optimalizace není maximalizace

18.3.2013 napsal Lukáš Pítra Pane Pítra, my bychom ale chtěli být nejvíce vidět na ta nejhledanější slova. A proč si nemyslíte, že bychom měli na blogu psát ještě o těchto a těchto tématech, které přece s naším byznysem taky tak trochu souvisí? Znáte také podobné…

Pokračovat ve čtení

Odkazy nejsou rohlíky

10.3.2013 napsal Lukáš Pítra Prosil bych 500 instantních odkazů, 30 labužnických PR článků a 20 deka komentářového spammu. Pěkná blbost říkáte? Bohužel i v roce 2013 stále realita. Podobnou větou by se dala shrnout celá řada poptávek na tvorbu zpětných odkazů, které konzultanti…

Pokračovat ve čtení

Školení Google Analytics od @jantichy

8.3.2013 napsal Lukáš Pítra Největší zrádností Google Analytics je, že jsou na první pohled velmi jednoduchý a snadno použitelný nástroj. Bohužel, čím déle a intenzivněji s nimi pracujete, tím více ve vás nevyhnutelně roste divný pocit, že ty čísla občas úplně nesedí a pracně vykonstruované…

Pokračovat ve čtení

Jak vybrat konzultanta a nespálit se

6.3.2013 napsal Lukáš Pítra Zrovna připravuji školení pro začínající e-shopaře a jedním z mých úkolů je poradit, jak se nespálit při výběru marketingového konzultanta či agentury. Protože klientů, kteří si v minulosti (často opakovaně) ošklivě naběhli neubývá a protože mně dnes plácla přes oči vlna…

Pokračovat ve čtení

Školení PPC tuningu od @vetrovka

1.3.2013 napsal Lukáš Pítra Ačkoliv jsem byl dlouho přesvědčený o opaku, dnes už tak nějak chápu, že jeden konzultant nemůže zvládat vše. PPC kampaním jsem se před lety aktivně věnoval, ale postupem času jsem práci stále častěji přehazoval na jiné, nebo PPC…

Pokračovat ve čtení

Ach ta honba za pozicemi

19.2.2013 napsal Lukáš Pítra Tak se vám to povedlo! Krása střídá nádheru – na vytoužené klíčové slovíčko jste konečně vidět na té první stránce, možná dokonce na prvním místě. Třeba jste se snažili opravdu hodně a jste skvěle vidět na celou řadu…

Pokračovat ve čtení

Internet marketing 2013 v Olomouci

10.2.2013 napsal Lukáš Pítra O víkendu proběhlo v Olomouci pod taktovkou Jindry Fáborského a JsmeMarketing.cz setkání „Internet marketing 2013“. Akce, plánovaná jako komornější low-cost konference, dopadla díky skvělé organizaci a vynikajícím řečníkům na jednotku s podtržítkem a, alespoň v mých očích, celkovým dojmem a zážitkem hravě překonala…

Pokračovat ve čtení

Poslední středa a webová analytika

31.1.2013 napsal Lukáš Pítra Včera v podvečer proběhla v Node5 první Poslední středa letošního roku. Tématem byla webová analytika, na pódiu se v řečnickém ringu utkali Honza Tichý z Medio Interactive a Roman Appeltauer, který se nedávno vrátil zpátky do H1.cz. Diskuzi moderoval tradičně Petr Šupolík.…

Pokračovat ve čtení

Postřehy z New Media Inspiration 2013

20.1.2013 napsal Lukáš Pítra Včera proběhla dlouho očekávaná konference NMI 2013 zaměřená tentokrát hlavně na práci s daty. V programu měla ale velký prostor i sociální média, nové technologie a inspirativní myšlenky všeho druhu – od aplikací pomáhajících optimalizovat spánek přes mapy vytížení měst  až…

Pokračovat ve čtení