Už dlouho u nás v ČR řešíme poměrně nezvyklou „schízu“ – dva vyhledávače, dva přístupy k fulltextu, dva (navzdory všem sluníčkovým teoriím) poměrně odlišné přístupy k SEO v praxi. Není úplně snadné, zejména pro majitele webů, se v takovém prostředí
Doposud jsme dokázali selským rozumem dovodit, že různé PR techniky pomáhají SEO tak nějak oklikou nebo posilují relevanci a sílu odkazů vzniklých “ po cestě“. Množí se ale důvody věřit, že ne-odkazové reference fungují jako přímý odkaz. Tedy alespoň u
O přivádění trafficu na web u nás zasvěceně školí a přednáší kde kdo. O proměně návštěvníka v zákazníka se ale mluví zatím málo. Logicky jsem si tak nové školení optimalizace konverzního poměru od Michala Pařízka pod hlavičkou Medio Interactive nemohl
Google bere své inkviziční tažení proti všem globálním formám vyčůránků a webtržníků celkem vážně. Ačkoliv český Seznam zatím klidně spí zimním spánkem a namísto kvality SERPu se hnípe ve vizuálních pičičmundovinách, i tak má průměrný český webař důvody k přemýšlení.
Ten čas fakt letí. Sotva jsem si utřel freelancerské mlíko z brady, už abych si do notebooku vyřezával druhou čárku. Stálo to ale za to – v hodnocení „nejlepší a nejkrásnější rok mého života“ trumfnul 2013 svého předchůdce s přehledem