Příběhy z cest bludištěm online marketingu

Dá se skvělý obsah změřit?

15.1.2013 napsal Lukáš Pítra „Potřebujete skvělý obsah“ – poslední dobou až do zblbnutí omílaná mantra. Nebudu si nic nalhávat, i já se snažím své klienty inspirovat k tomu, aby na svých webech vynikli něčím lepším, než jen o fous nižší cenou. Skvělý obsah je…

Pokračovat ve čtení

Ach ty (SEO) reporty

2.1.2013 napsal Lukáš Pítra Když mne s prosbou o pomoc požádá klient, o kterého se doposud starala agentura nebo jiný konzultant, většinou mne zahrne řádkou různých reportů z posledních období. Někdy je to celkem úsměvné čtení, někdy jsou mi reporty skutečně k užitku a pomáhají mi projekt…

Pokračovat ve čtení

Poslední středa a online marketing 2013

29.11.2012 napsal Lukáš Pítra Včera se mi po delší době zadařilo dorazit na diskuzní Poslední středu organizovanou agenturou H1.cz. Zaznělo poměrně dost zajímavých myšlenek a dotazů, ve stručnosti se proto chci podělit o to hlavní, co jsem si odnesl. Orientace na zákazníka Diskuzí…

Pokračovat ve čtení

Dvakrát měřte, jednou řežte

16.11.2012 napsal Lukáš Pítra Analýza, to už je dnes pomalu sprosté slovo. Obzvlášť, pokud je to marketingová analýza. Mou práci čas od času poptávají lidé, pro které je návrh analýzy čehokoliv zřejmě jasným signálem, že je chci „pořádně podojit“. Občas…

Pokračovat ve čtení

Držíte marketing za správný konec?

22.10.2012 napsal Lukáš Pítra Během posledních let se stále častěji setkávám s klienty, kteří se nekonečně utápí ve výkonovém marketingu. Střídají agentury, střídají konzultanty, pročítají stále nové analýzy ale jejich SEO, PPC kampaně, emailing a podobné marketingové kanály prostě nepřinášejí kýžený ekonomický efekt.…

Pokračovat ve čtení

Jak přemýšlet u SEO

5.10.2012 napsal Lukáš Pítra Twitterem proběhla vlna rozhořčení nad drzostí a zbytečností různých SEOmatů, v čele se SEO analyzátorem od nechvalně proslulého SEO experta. Kolegové z oboru (Martin Matějka, Martin Kolčaba a řada dalších) trefně poukázali na to, proč je vám výstup z podobné „SEO…

Pokračovat ve čtení

Výkonová spolupráce (nejen) v SEO

15.9.2012 napsal Lukáš Pítra Internetovému marketingu v čechách léta dominovaly nepříliš přehledné „paušální modely“, kdy si klient jednoduše předplatí určitý počet hodin práce marketingového partnera a doufá, že se v nich odehraje i nějaká užitečná práce. V posledních měsících naštěstí stále častěji dostávám poptávky na…

Pokračovat ve čtení

Školení o životě na volné noze

Tento víkend jsem měl tu čest zavítat do slunných Valtic a potkat se více jak 20 zajímavými nezávislými profesionály na školení Roberta Vlacha z Navolnenoze.cz. Školení jsem si užil a rád bych k jeho návštěvě v příštím termínu motivoval i vás. Podnikání na vlastní triko není…

Pokračovat ve čtení

Ach ty SEO texty

24.7.2012 napsal Lukáš Pítra Nevím, jestli je to tím houbařským počasím, ale poptávky na tvorbu „SEO textů“ letos v létě přibývají nebývalým tempem. Člověk by si řekl, že se e-shopy léty praxe poučily a pochopily, že spammování klíčových slov všude a za každou…

Pokračovat ve čtení