Proč si najímáte SEO konzultanta či agenturu? Jednoduchá otázka, na kterou pro řadu klientů není tak snadné odpovědět. K přemýšlení o tématu mne vždycky nakopne ten maličko udivený výraz ve tváři klienta na konci školení či při předání prvních výstupů
Raketový nástup [not provided] je přijímán s velkými emocemi a obavami. Na světlo denní vylezly oblíbené diskuze, jestli už teda konečně umře SEO. V nastalém humbuku si připadám trochu jako outsider, protože mne osobně probíhající změny tak dramaticky netrápí. Co
Mám za sebou nádherných 5 dní na nevšední akci Léto s internetovým marketingem pořádanou Markem Prokopem. Ohromně jsem si to užil, osobně i odborně. Troufám si dokonce říct, že je to dosti nepřenosná zkušenost a odpustím si klasickou oslavnou recenzi.
Kdo se trochu zajímá o SEO tak už dobře ví, že hromadné registrace do free-for-all katalogů a PR články na obsahových farmičkách už moc nefrčí. Chudáci majitelé webů slyší zleva zprava, že teď žijeme konečně ve věku hodnotných a relevantních
Linkbuilding je dlouhodobě vděčná dojná kravička. Běžnou praxí mnoha českých konzultantů je prodávat linkbuilding jako komplexní marketingové voodoo, ovšem realizovat ho jako prachsprostý přeprodej prostoru z „odkazových balíčků“ s vysokou marží. Pravdou ale je, že získávání hodnotných odkazů je mnohdy