Lukáš Pítra

Lukáš Pítra.

Už 12 let miluju a žiju svět digitálního marketingu. Pomáhám výkonnostním webovým projektům k  efektivitě, zisku a udržitelnému růstu

Twitter

Nejnovější tweety:

Kdo se trochu zajímá o SEO tak už dobře ví, že hromadné registrace do free-for-all katalogů a PR články na obsahových farmičkách už moc nefrčí. Chudáci majitelé webů slyší zleva zprava, že teď žijeme konečně ve věku hodnotných a relevantních

Pokračovat ve čtení »

Linkbuilding je dlouhodobě vděčná dojná kravička. Běžnou praxí mnoha českých konzultantů je prodávat linkbuilding jako komplexní marketingové voodoo, ovšem realizovat ho jako prachsprostý přeprodej prostoru z „odkazových balíčků“ s vysokou marží. Pravdou ale je, že získávání hodnotných odkazů je mnohdy

Pokračovat ve čtení »

Analýza je definována jako „metoda zkoumání složitějších skutečností rozkladem na jednodušší„, zpravidla pečlivým pitváním řešeného problému z různých úhlů pohledu. Tak nějak lidsky zkrátka pod analýzou chápeme práci náročnou na mozek a vyžadující trochu snahy. Analýza klíčových slov v českém

Pokračovat ve čtení »

Stalo se vám někdy, že jste namísto práce překlikávali mezi sociálními sítěmi a otevřenými dokumenty? Znáte ten pocit, kdy si nadšeně vypíšete To-do list s takovým tím „udělám spousty práce, dobře já!“ a pak před sebou úkoly jen valíte jak

Pokračovat ve čtení »

Customer experience patří k mým oblíbenějším buzzwordům, protože upozorňuje na palčivý problém pěkné řádky českých firem – přístup „zákazníku, zaplať a radši drž hubu a krok“. Skvělá zákaznická zkušenost s nějakou službou (firmou, značkou) se přitom stále častěji dotýká nejen

Pokračovat ve čtení »