Příběhy z cest bludištěm online marketingu

Doprava zdarma bez bankrotu

22.4.2012 Bez dopravy zdarma to dneska dělat nejde, slýchám stále častěji ze strany klientů i některých kolegů z oboru. Je to ale skutečně pravda? Má doprava zdarma skutečně smysl? Jak si můžete pohrát s dopravou a nezbláznit se z mizejících marží? Dopravné – komár nebo…

Pokračovat ve čtení

Nasávejte informace jako houba

18.4.2012 Kolik informačních zdrojů je potřeba sledovat aby byl člověk opravdu v obraze? Nicholass Taleb ve svém bestselleru Fooled by randomness radí byznysmenům nezbláznit se ze záplavy informací. Říká, že svět je plný ruchů a ty důležité informace si vás nakonec najdou…

Pokračovat ve čtení

Produktové rich snippety i v Čechách

17.4.2012 Google oznámil, že produktové rich snippety jsou teď k použití na globální úrovni – tedy i u nás. Využití rich snippetů obecně významně zvyšuje šance, že si uživatelé vyberou pro kliknutí váš odkaz. Zejména tehdy, pokud konkurence zaspala a vaše produktová nabídka…

Pokračovat ve čtení

Kolik košíků dojede k pokladně?

16.4.2012 Magické tlačítko „objednat“ nedá spát mnohým manažerům a majitelům e-shopů. Raději objednat nebo „do košíku“? Oranžové nebo červené? Větší ještě o 10 pixelů nebo raději o 20? Také vás nějaký zkušený odborník přesvědčuje o tom, že hlavní je „nahnat lidi do košíku“ a ona…

Pokračovat ve čtení