Mapování Customer journey(s)

Jakými konkrétními touchpointy zákazník prochází, než u vás utratí peníze a doporučí vás dál? Co očekává, čeho se obává a co by potřeboval jinak a lépe? A proč?

Mapováním zákaznických cest poznávám do hloubky váš byznys očima a zkušeností zákazníka. Ve spolupráci se zkušenými výzkumníky přináším detailní kvalitativní i datové vhledy, které využijete nejen ve zlepšení CX ale také v marketingové komunikaci, práci s produktem nebo cenotvorbě.

Zmapování Customer journey(s) probíhá tak, že:

  • 1 Ověřím, co už o zákaznících a jejich cestách víte dnes
  • 2 Sestavím podle dat, vašich vstupů a zkušeností modely cest
  • 3 S pomocí výzkumu, dotazníků, rozhovorů nebo testování modely upřesníme
  • 4 Zjistíme podrobně co zákazníci v jednotlivých krocích zažívají
  • 5 Rozkryjeme detailně co a proč zákazníkům vadí nebo chybí
  • 6 Kvalitativní insighty doplníme o data které už měříte nebo byste měřit měli
  • 7 Naučím vás mapu číst a využívat napříč celým týmem
  • 8 Přípravím procesy jak mapu dlouhodobě aktualizovat
  • 9 Vypíchneme priority k řešení s konkrétním doporučením co a jak změnit

Mapování zákaznických cest vs. jiné metody

Základní CX audit se také dívá na hlavní zákaznické cesty, ale soustředí se na základní data, zkušenosti, best-practices a klíčové kroky cesty. Jeho cílem je rychle najít hlavní problémy. Představte si audit jako vstupní prohlídku u praktického lékaře, která má najít a vyřešit akutní problémy.

Mapování zákaznických cest jde do mnohem větší šířky i hloubky. Cílem je opravdu detailně porozumět tomu co se napříč cestou děje a proč. Představte si mapování jako detailní diagnostiku zdraví celého organismu, která je základem pro dlouhodobou změnu životosprávy.

Mapování customer journeys se liší také od běžných UX testování tím, že pokrývá typicky delší cestu (zejména po nákupu) a jde do větší hloubky pochopení co se zákazníkům honí hlavou.

Cena mapování zákaznických cest

Projekty naceňuju individuálně podle složitosti a rozsahu byznysu. Společně se domluvíme na tom, do jak velké hloubky je smysluplné jít a kdo všechno a jak ve firmě výstup k čemu využije. Zásadní pro mne je, abyste získali nástroj který dokážete využít ke zlepšení byznysu a výsledků – mít jen krásnou mapu se kterou si nevíte rady vás neposune.

Cena se obvykle startuje na 120 000 Kč + DPH

Analýza zákaznické zkušenosti (CX)

Jakou s vámi lidé mají zkušenost a jak to ovlivňuje vaše byznysová KPI?
Více o Analýze CX

Dozvíte se:

  • Pohled na byznys očima zákazníků
  • Stav klíčových (nejen) CX metrik
  • Mapu zákaznické cesty
  • Vysvětlené problémy a příležitosti
  • Know-how k jejich řešení
  • Praktický plán priorit k řešení

Cena od Od 59 000 Kč


Ozvu se vám do 24 hodin a domluvíme
konkrétní parametry pro váš projekt.

Lukáš Pítra The CX Academy

773 927 292

jsem@lukaspitra.cz

Nezávazná konzultace
30 minut on-line a zdarma - zjistěte,
jestli se vám vyplatím.