Optimalizátor
Všimli jste si, jak celý ten online cirkus rok od roku drahne?
Cena za proklik, za média, za konverzi, za grafiku, za data, za práci.
Za využití všeho co se využívat v moderním onlinu tak nějak musí. Důsledek inflace? Nebo chytrých obchodních praktik dodavatelů a publisherů? Možná i neslábnoucí módní vlny: "všichni musíme do onlinu.. a naplno"? Vliv má asi všechno.
Dopadá přehřátí branže i na vás? Tím spíše teď, kdy se kola ekonomiky úplně netočí a lidé jsou nervózní jak bude a začínají šetřit? Cítíte, že už to dál úplně nejde dělat postaru ale nevíte kudy na to?
V roli optimalizátora hledám šance, jak z méně dostat více. Zefektivněním, inovacemi, úsporami. V tom co děláte, s kým to děláte i jak to děláte. Po letech v kůži specialisty a později manažera mám dobrý přehled kde se nejčastěji plýtvá a na co se rádo zapomíná.
Znám zkrátka cestu k lepším číslům.
- 1 Zjistit, kde zbytečně pálíte peníze
- 2 Najít šance, které jste zatím nevyužili
- 3 Určit kde naopak máte ještě "přitopit"
- 4 Zmapovat marketing přehlednými reporty
- 5 Rychle se zorientovat v prioritách
- 6 Nastavit si lépe spolupráci se specialisty
- 7 Uvolnit vám ruce a zdroje na to, co vám nejvíc pomůže
Ať řešíme cokoliv, je pro mně důležité:
- Aby se řešení opíralo o fakta a praxi
ne (jen) názory a teorii. - Abyste řešení rozuměli
= lidština a ne odborná hatmatilka. - Abyste řešení dokázali v praxi použít
žádné hraběcí rady.
Kdo už ví, kam jde
HPmarket Web
Oficiálnímu HP obchodu pomáhám se strategií, rozvojem marketingu a profesionalizací týmu & procesů.
- Téměř dvojnásobná konverzní efektivita po prvním roce práce
- Od píky jsme úspěšně rozjeli sociální sítě, content marketing nebo affiliate
- Díky intenzivní práci a investicím do rozvoje se nám podařilo dosáhnout výsledků přesně podle ambiciózního plánu
Hledal jsem cestu, jak nejefektivněji investovat náš čas a finance do e-commerce aktivit a jednotlivých komunikačních kanálů, a s Lukášem našel společnou reč. Lukášův přístup a zkušenosti nám pomohly rychle se zorientovat v aktuálních možnostech, ale i otevřít další příležitosti, které nás posunuly blíže a rychleji k ambiciózně naplánovaným výsledkům.
Roman Plášil Ředitel HPmarket.cz
Bazény relax Web
Zastřešuju rozvoj webu & online marketing rodinné firmy přinášející na trh nejlepší bazény svého druhu.
- Postavil jsem malý online tým schopný i s malým rozpočtem projekt držet na české spičce
- Po 5 letech stále udržitelně rosteme navzdory nepřízni pandemie
- Každoroční pokrok v onlinu umožňuje růst výrobních kapacit i realizačního týmu
S Lukášem jsme se pustili do práce už začátkem roku 2016, kdy jsme poptávali PPC reklamu. Výsledky na sebe nenechaly dlouho čekat, a tak jsme Lukáše zapojili i do projektu nového webu, později do SEO, analytiky a naší prezentace online obecně. Necelé 2 roky zpátky jsem Lukášovi svěřil dozor nad onlinem celkově, od rozpočtu, přes řízení dodavatelů až po výsledky. Abych si uvolnil ruce na výrobu a rozvoj obchodního týmu. A nelituju! V mezičase jsme vyrostli obchodně, znalostně, sílou značky i šířkou týmu. Je pravda, že ne vždy se shodneme a občas musím krotit to, jak Lukáš chrlí nápady, ale ty výsledky a čas soustředit se na rozvoj firmy to bohatě převažují. Děkuju, Lukáši, za plodnou "pětiletku" a pevně věřím, že i dalších 5 nás bude spolupráce těšit.
Michal Vlášek majitel
Vitalpoint Web
Vitalpointu dlouhodobě pomáhám se strategickým marketingem, výběrem & koordinací dodavatelů a optimalizací marketingových procesů.
- Přesvědčil jsem klienta k investicím do výzkumu a CRO, což vyústilo v masivní zlepšení konverzního poměru
- Nahradili jsme performance agenturu pečlivě vybraným týmem a díky tomu souběžně zlepšili obrat o desítky % bez kompromisu v ziskovosti
Kdybychom si měli nechat v našem projektu jen jednoho spolupracovníka, byl by to Lukáš. Najmout si jeho byla a stále je ta nejlepší investice, kterou jsme udělali. Peníze se nám totiž několikanásobně vrátily v lepších rozhodnutích, investicích a co víc, také v tržbách. Je vždy systematický, na dřeň upřímný a fér. Suma sumárum, je to profík a taky skvělý člověk.
Lubomír Chudoba Spolumajitel
Zahradnictví Flos Web
Rodinnému zahradnictví jsem 4 roky pomáhal rozvíjet e-commerce, z toho 2 roky jsem ji s plnou zodpovědností externě vedl.
- 10x nárůst obratu
- Vybudoval jsem špičkový externí online tým a architekturu procesů
- Úspěšný redesign webu s velmi specifickými potřebami na míru & lepší efektivitou
- Během překotného rozvoje a masivních investic jsme projekt udrželi v zisku