Mám za sebou nádherných 5 dní na nevšední akci Léto s internetovým marketingem pořádanou Markem Prokopem. Ohromně jsem si to užil, osobně i odborně. Troufám si dokonce říct, že je to dosti nepřenosná zkušenost a odpustím si klasickou oslavnou recenzi.
Dnešní krátký příspěvek píšu pro ty, kdo Léto s internetovým marketingem vynechali, jako třeba já sám loni první ročník. Chtěl bych vám dát do ruky několik pádných argumentů k zamyšlení. Třeba vás přesvědčí se příští rok přijet podívat na nejlepší akci svého druhu u nás :-)
Koncentrované zkušenosti
Ať už bude konečná struktura přednášek jakákoliv, můžete si být jistí jednou věcí – na místě bude silná a různorodá směska desítek „lidí od fochu“ :
- majitelů firem i manažerů
- agenturních i freelance konzultantů přes SEO, PPC, emailing, sociální sítě, design, analytiku …
- programátorů, grafiků, ale i „accountů“ a lidí blíže k obchodu
- špičkových lektorů a osobností (letos např. Vilém Rubeš, Adam Zbiejczuk, Honza Tichý, Adam Hazdra)
To vše dává dohromady obrovské penzum názorů, znalostí a zkušeností, ze kterých můžete čerpat a učit se. Ať už pojedete na #LIM s jakoukoliv otázkou nebo broukem v hlavě, velmi pravděpodobně dospějete k hodnotným odpovědím. Po celých 5 dní budete mít doslova od rána až do noci možnosti podle libosti diskutovat, ptát se, naslouchat. Atmosféra je přátelská a otevřená – za celou dobu jsem si nevšiml, že by se někdo posmíval nováčkům, odmítal se podělit o know-how.
Osobně nevím o žádné jiné odborné akci či konferenci v ČR, kde by se člověk mohl do odborného vědění ponořit stejně dostatečně hluboko a intenzivně. Z tohoto pohledu #LIM vřele doporučuji zejména vlastníkům webových projektů, marketingovým konzultantům ale i agenturám, které mohou (a měly by) na akci vyslat své interní specialisty.
Krásy resortu Malevil
Léto s internetovým marketingem je nádherné v tom, že na rozdíl od běžných konferencí nemusíte prosedět celý den v přednáškovém sále a šup domů. Je zcela na vaší svobodné volbě, kolik času strávíte na odborných přednáškách a workshopech a kolik času si naopak urvete pro sebe a volnočasové aktivity.
Já osobně jsem jeden z těch, kdo pojali #LIM napůl jako jako odbornou akci a napůl jako osobní dovolenou. Cachtal jsem se ve vířivce, drandil na čtyřkolkách, doháněl osobní rekord na bowlingu nebo se sprostě přejídal ve skvělé hotelové kuchyni. Jiní více sportovali, rodiny s dětmi chodily na procházky a do zoo. Odolnější jedinci koštovali místní víno a pivo do pozdních nočních hodin. Možností je nepřeberně a nemusíte se tak bát, že vás za celý den čeká jen denní projektor a večerní pívo.
Vyplatí se to za ty prachy?
Nebudu vám lhát, oproti běžné konferenci vás Léto s internetovým marketingem vyjde dráž. Já osobně jsem do něj investoval zhruba 19 tisíc (13 tisíc cena konference + 6 tisíc útrata ve volném čase, ta je ale čistě na vás). Záměrně říkám investoval, protože na získaných kontaktech se mi celá akce velmi pravděpodobně násobně vrátí. Nabyté znalosti, inspiraci a nápady pro vlastní praxi vyčíslit nedokážu – hodnota osobního růstu se počítá těžko, za mně osobně pocitově to „bylo fakt hodně“.
Mimo to celých 5 dní prožijete ve skvělé atmosféře – personál je vstřícný a vyhoví každému přání, každodenní kuchyně je skvostná a výběr široký od snídaně přes obědový bufet až po večeři. Hotelové pokoje jsou čisté, velmi vkusně zařízené a stejně tak udržované jsou i interiéry i venkovní vybavení hotelu. Doslova „nothing problem, golden tschechische hände“.
To nejcennější co jsem si odvezl je ale celý zážitek, vzpomínky, noví přátelé a čistá hlava. Troufnu si říct, že si Léto s internetovým marketingem v ničem nezadá s klasickou dovolenou třeba někde v Řecku či Chorvatsku, naopak ji v mnohém překonává. Z tohoto pohledu doporučuji #LIM všem lidem z oboru, kdo by rádi prostě jen tak vypustili páru a odpočinuli si v dobré společnosti :-)
Marku, díky!
17.8.2013 napsal Lukáš Pítra
Tak to vypadá, že příští rok jedu :-)
Závidím! Všechno to zní hrozně pěkně.
Na LIM slyším samou chválu. Mám výhodu , že mě to za týden teprve čeká a věřím, že nezklame.
Těším se!
LIM mě dost lákal, nevyšlo to. Škoda. Tedy, taky jsem měl trochu obavu, že bych tam byl nejstarší :-)
Honzo, nejstarší bys podle mého nebyl .. a i kdyby, důležité je být mladý duchem! :-)
Vážně, kdo nezažije, nemůže pochopit. Ale Lukáši hezké lákadlo :-)
Téměř se vším souhlasím, jen „čistou hlavu“ bych oponoval. Hlava je spíš plná nových inspirací, informací, zkušeností a chutí vše vyzkoušet. Pokud opomenu časy mezi 2-4ranní na bowlingu, kdy je hlava čistá a těžká :-)
Už se nemůžu dočkat :-D