17.4.2012
Google oznámil, že produktové rich snippety jsou teď k použití na globální úrovni – tedy i u nás. Využití rich snippetů obecně významně zvyšuje šance, že si uživatelé vyberou pro kliknutí váš odkaz. Zejména tehdy, pokud konkurence zaspala a vaše produktová nabídka v longtailovém hledání doslova „bije do očí“.
Abyste mohli s produktovými rich snippety pracovat, je potřeba využívat speciální HTML značky, které pomohou Googlu rozpoznat informace o názvu produktu, ceně, dostupnosti, produktové kategorii a dalších důležitých identifikátorech. Další důležitou novinkou je proto update pro rich snippets testing tool – nástroj, který vám pomůže si nanečisto ozkoušet, jestli jste metadata označili ve zdrojovém kódu správně.
Rich snippetů existuje vícero formátů – vyjma produktů jsou s oblibou využívány pro recenze, události nebo firemní kontaktní údaje. Na oficiálních stránkách Google pro webmastery si můžete přečíst další informace o rich snippetech.
Komentáře Přidat komentář