Lukáš Pítra

Lukáš Pítra.

Už 12 let miluju a žiju svět digitálního marketingu. Pomáhám výkonnostním webovým projektům k  efektivitě, zisku a udržitelnému růstu

Twitter

Nejnovější tweety:

Copywriter

S copywritery se v posledních letech doslova roztrhnul pytel. Od studentů přes bývalé obchodníky až po pěstební dělnice, stovky mužů a žen pojaly podezření, že dokáží psát texty, které prodávají. Skutečně dobrých copywriterů, nebo alespoň těch slušných, je přitom v praxi opravdu málo. Pokud chcete dělat content marketing špičkově, hledání dobrého copywritera se nevyhnete.

Jak se pozná dobrý copywriter?

  • než začne psát, zajímá se o cílovou skupinu sdělení
  • je pro něj důležité to, čeho chcete sdělením dosáhnout a jak se to měří
  • píše bez chyb, gramatických nebo stylistických
  • jeho výtvory se nestydíte ukázat lidem mimo kancelář
  • zajímá se o vaši marketingovou strategii, o vaše SEO a linkbuilding
  • nebere jakoukoliv zakázku na jakékoliv téma

 

Jakým copywriterům se raději vyhnout?

  • jeho výstupy nemají pro čtenáře žádnou přidanou hodnotu
  • na nic se vás neptá, všechno je mu jasné, celý den sedí stranou se sluchátky na uších
  • málo čte
  • jediné zkušenosti má s psaním SEO článků na „PR weby“
  • normostránku vám napíše klidně za 50 korun

 

Pokud potřebujete najít schopného copywritera nebo se poradit o vašem content marketingu, napište mi.