Lukáš Pítra

Lukáš Pítra.

Už 12 let miluju a žiju svět digitálního marketingu. Pomáhám výkonnostním webovým projektům k  efektivitě, zisku a udržitelnému růstu

Twitter

Nejnovější tweety:

Zefektivnění projektu

  • Běží vám naráz desítky či stovky úkolů s různou prioritou a jen málokteré se vám daří dokončit, natož dokončit skvěle?
  • Stává se, že některé věci řeší zbytečně moc lidí zbytečně dlouho, práce se duplikují, opakují a vládne mírný chaos v odpovědnostech?
  • Máte pocit, že web, kampaně, lidi a nové nápady táhnou často různým směrem a způsobem, chybí jednotný směr a cíl?
  • Máte trošku hokej ve všech KPI, reportech a dashboardech k dispozici a nejste si jistí, která čísla má smysl řešit a jak v nich číst?
  • Máte brouka v hlavě, že platíte zbytečný ranec peněz za technologie, služby, externisty, nástroje a efektivita kulhá?
  • Cítíte se občas, že stále někam běžíte ale jakobyste stáli na místě a nevěděli, kudy dál?

Odpověděli jste na většinu ano? Nezoufejte. Jste podobní 95% projektům usilujících o úspěch v digitálu. Není to vaše chyba ani slabost. Digitál se stal prostě hodně složitým, hodně rychle – kanály, nástroje, metody, formáty, cílení, projektové nástroje, množství lidí a specializací, analytika. Když v tom denně neležíte, je těžké se zorientovat a držet pevně otěže.

Potřebujete debordelizovat, zjednodušit a najít priority. A to já umím.

Jak probíhá debordelizace

Asi vás nepřekvapí, že pokaždé trošku jinak na míru situaci, kultuře, týmu a potřebám toho kterého klienta. Opírám se o zkušenosti, metody a nástroje, které mi fungovaly spolehlivě na více projektech a hledám nová řešení, která vám sednou jako hrnec na… Cílem debordelizace je zjednodušit, zefektivnit a zesrozumitelnit běh projektu a všech aktivit a lidí v něm.

Typicky řeším:

  • Kde vznikají nejdůležitější hodnoty a zisk?
  • Jaké by měly být priority a jak je udržet na zřeteli?
  • Jak se stanovují cíle a řeší jejich plnění?
  • Kdo dělá svou práci dobře a kdo musí přidat?
  • Kde by se dalo ušetřit?
  • Jakými čísly se řídit a kde je sledovat?
  • Jak vám usnadnit a zrychlit rozhodování?
  • Jak vám uvolnit ruce a čas na důležité věci?
  • Které spolupráce je potřeba přenastavit?
  • Které aktivity je potřeba zastavit, změnit, přidat?

Vycházím z 12 let zkušeností s e-commerce projekty. Mám za sebou 5 úspěšných dlouholetých projektů v roli supervizora odpovědného za celý digitál od strategie a rozpočet přes kanály a metody až po doručení výsledků. Pomáhám špičkovým freelancerům, rodinným firmám ale i obřím korporacím. Zajímám se o projektové řízení, metody práce s cíli, byznys analytiku, rozhodování a psychologii za tím vším. Vím, kam sáhnout.

Jaký je první krok? Napište mi. Nebo zavolejte. Potkáme se a projdeme v jaké jste situaci, co vás pálí a kde si nejste jistí. Dáme dohromady řešení odpovídající situaci, rozpočtovým možnostem a potřebám projektu.

A cena?

Základní cena hodiny mé práce  je 2.200 Kč + DPH

Lukáš Pítra
Máte zájem o spolupráci?773 92 72 92
Pojďme se setkat nebo si zavolat a zjistíme, co pro vás můžu udělat.