24.4.2012
Pokud používáte Google Analytics nebo jiný běžně rozšířený nástroj na sledování návštěvnost, jistě znáte ukazatel Bounce rate (česky Míra opuštění) – procento lidí, kteří si na vašem webu prohlédnou pouze jednu (vstupní) stránku.
Milý čtenáři,
moje dřívější doměnky a závěry v této části článku byly postupem času vyvráceny, nebo se ukázaly jako mylné. Článek přepracovávám tak, aby měl hlavu a patu i faktickou hodnotu i dnes. Díky za trpělivost a Patrikovi díky za upozornění :-)
V některé dny jsem na blogu nulovou bounce rate z refererů zažil = dobře cílená návštěvnost.
Vas blog citam a vas nazor si vazim, preto ma prekvapilo ze tu uvadzate nepresne, zavadzajuce a nespravne interpretacie.
Netusim kde ste cerpal zdroje pre tento clanok, ludia to vsak mozu brat ako fakty http://webtrh.cz/234961-mira-okamziteho-opusteni-shopu?p=988560#post988560