Bounce rate a SEO

24. Duben 20122 komentáře

24.4.2012

Pokud používáte Google Analytics nebo jiný běžně rozšířený nástroj na sledování návštěvnost, jistě znáte ukazatel Bounce rate (česky Míra opuštění) – procento lidí, kteří si na vašem webu prohlédnou pouze jednu (vstupní) stránku.

Milý čtenáři,

moje dřívější doměnky a závěry v této části článku byly postupem času vyvráceny, nebo se ukázaly jako mylné. Článek přepracovávám tak, aby měl hlavu a patu i faktickou hodnotu i dnes. Díky za trpělivost a Patrikovi díky za upozornění :-)

 

Komentáře 2 Přidat komentář

  1. Linki napsal:

    V některé dny jsem na blogu nulovou bounce rate z refererů zažil = dobře cílená návštěvnost.

  2. Patrik Štefko napsal:

    Vas blog citam a vas nazor si vazim, preto ma prekvapilo ze tu uvadzate nepresne, zavadzajuce a nespravne interpretacie.
    Netusim kde ste cerpal zdroje pre tento clanok, ludia to vsak mozu brat ako fakty http://webtrh.cz/234961-mira-okamziteho-opusteni-shopu?p=988560#post988560

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Další podobné články